Amennyiben Ön úgy dönt, hogy interneten keresztül rendel az általunk forgalmazott és kínált érmékből, kiegészítőkből, egyéb termékekből, az alábbi feltételek és garanciák mellett biztosítjuk a kiválasztott érme házhoz szállítását:
1. Minimum rendelési érték nincs.
2. A honlapon található minden érme- és egyéb ajánlatunk a készlet erejéig érvényes.
3. Budapest területén előre egyeztetett időpontban a termék személyesen átvehető.
4. Minden esetben kérjük, őrizze meg az e-mailben küldött rendelési visszaigazoló levelünket a későbbi esetleges ügyintézés megkönnyítése érdekében.
5. Amennyiben a címe nem pontos, esetleg megváltozott, kérjük, azonnal értesítsen bennünket.
6. Postai házhozszállítás esetében előre kell útalni a tejes öszeget a visszaigazoló e-mailben található bankszámla számra.
7. A megrendelt érméket postai ajánlott levélben küldjük, 20.000.- forint feletti vásárlás esetén csak biztosított levélben postázunk.
8. A szállítás postaköltsége ajánlott levélként 500.- Ft, biztosított levélként 1.500.- Ft..
9. Kérjük, hogy küldeményét a kézhezvételkor ellenőrizze. Hiányos küldemény esetén reklamációt 3 napon belül fogadunk el.
10. Amennyiben az Ön által rendelt érmét (terméket) hibás, sérült állapotban kapná kézhez, vagy esetlegesen az érme tartásfoka nem egyezne meg az Ön által elvártakkal, úgy a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszavásárlási garanciát biztosítunk. A kifogásolt érmét, illetve a használatba még nem vett egyéb terméket visszavesszük, és a vételárat haladéktalanul visszafizetjük Önnek. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
11. A visszatérítés abban az esetben lehetséges, amennyiben a vételárat már megfizette. A vételár megfizetéséig az áru tulajdonjoga minket illet.
12. Ha visszaküldi az érmét kérjük ugyanazt a postai megoldást alkalmazza amiben Ön is kapta a terméket: ajánlott vagy biztosított levél.
13. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
További kérdéseivel keressen a 06 20 393 4092 telefonszámon, vagy az info@ermeborze.hu e-mail címen.